Przejdź do menu głównego Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do treści Przejdź do stopki

Oferty pracy

Referent ds. zamówień publicznych

Referent ds. zamówień publicznych nr ref. ADM/9/2025

Rodzaj umowy

umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu

pełny etat

Wymagania

  • wykształcenie średnie lub wyższe,
  • minimum 3 lata doświadczenia w zakresie zamówień publicznych,
  • znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych oraz obowiązującej ustawy,
  • umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych,
  • dobra znajomość obsługi komputera (m.in. Word, Excel, Outlook),
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • skrupulatność, systematyczność, odpowiedzialność, komunikatywność,
  • umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy,
  • kultura osobista i słowa.

Do zadań na w/w stanowisku należeć będzie między innymi

  • udzielanie zamówień dla potrzeb Instytutu, sprzętu i materiałów zgodnie z Ustawą  Prawo zamówień publicznych,
  • kompletowanie i weryfikowanie materiałów źródłowych przekazanych przez komórki organizacyjne Instytutu, koniecznych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
  • współudział w prowadzeniu przetargów, w tym m.in. pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej,
  • prowadzanie zgodności realizowanych dostaw z warunkami ustalonymi w udzielanych zamówieniach,
  • prowadzenie wymaganej przepisami dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz okresowe archiwizowanie zgromadzonych materiałów,
  • właściwe rozplanowywanie i organizowanie pracy własnej a także sumienne i terminowe wykonywanie poleceń służbowych przełożonych,
  • stałe pogłębianie znajomości obowiązujących przepisów dotyczących przede wszystkim udzielania zamówień publicznych,
  • wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w jednym z największych ośrodków onkologicznych
    o renomowanej pozycji w kraju i na świecie,
  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego.

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny,
  • aktualne CV,
  • kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
  • kserokopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

Miejsce składania dokumentów

Dokumenty prosimy przesyłać na adres e-mail: kadry@gliwice.nio.gov.pl lub na adres Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15; 44-102 Gliwice z dopiskiem „KADRY” lub złożyć w Kancelarii Narodowego Instytutu Onkologii.

Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach informuje o wdrożeniu Regulaminu Zgłaszania Naruszeń Przepisów Prawa i Uregulowań Wewnętrznych, z którego treścią każdorazowo osoba zainteresowana może zapoznać się w siedzibie pracodawcy lub na stronie internetowej NIO-PIB www.gliwice.nio.gov.pl w zakładce  „O instytucie” -> „Bezpieczeństwo i finanse” -> „Sygnaliści” -> (bezpośredni link: https://gliwice.nio.gov.pl/o-instytucie/bezpieczenstwo-i-finanse/sygnalisci/).

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz Ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15;
  • Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, tel.: 32 278 9185;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie
    z art. 6 ust. 1a RODO;
  • Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe,
    a w pozostałym zakresie dobrowolne jednak brak podania danych dyskwalifikuje z prowadzonego postępowania rekrutacyjnego;
  • Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa;
  • Dokumentacja będzie przechowywana przez okres prowadzonej rekrutacji nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy;
  • Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich poprawiania;
  • Jeśli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz cofnięcia zgody;

W przypadku naruszenia ochrony danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Pielęgniarka w Centrum Wsparcia Badań Klinicznych – termin składania aplikacji do 25.09.2025r.
Konkurs na stanowisko typu post-doc – termin składania aplikacji do 1.11.2025r.
Inżynier danych w Dziale Analiz Bioinformatyczno-Biostatystycznych/ Centrum Medycyny Cyfrowej – termin składania aplikacji do 15.08.2025 r.
Stypendysta/Student/Doktorant pracy w projekcie finansowanym przez Narodowe Centrum Nauki – termin składania aplikacji do 15.08.2025 r.
Konkurs na stanowisko typu post-doc – termin składania aplikacji do 15.07.2025
Kardiolog w projekcie ADEVASCO – termin składania aplikacji do 18.06.2025 r.

Koordynator medyczny w projekcie ADEVASCO – termin składania aplikacji do 28.05.2025 r.

Koordynator medyczny w projekcie ADEVASCO

Ogłoszenie

Wyniki

CWBK w Gliwicach zatrudni personel odpowiedzialny za zarządzanie projektami

CWBK w Gliwicach zatrudni personel odpowiedzialny za zarządzanie projektami

Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w NIO-PIB oddziale w Gliwicach zatrudni personel dedykowany do zarządzania projektami, który będzie odpowiedzialny za przygotowanie we współpracy z badaczami w ośrodku wniosków o dofinansowanie i pozyskiwanie nowych badań dla CWBK oraz prowadzenie dokumentacji projektowej i jego rozliczanie.

Wymagania

Poszukujemy koordynatora lub specjalisty ds. projektów, który spełni poniższe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe;
  • Roczne doświadczenie w pracy w dziale projektów B+R lub udział w przygotowaniu 5 wniosków o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków krajowych lub europejskich w obszarze B+R;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym.

Mile widziane doświadczenie w obszarze badań klinicznych.

Rodzaj umowy

Zatrudnienie na umowę o pracę (1 etat)

Miejsce składania dokumentów

Zapraszamy do składania dokumentów – CV oraz dokumenty poświadczające kwalifikacje, prosimy o wysyłanie na adres mailowy: CWBK@gliwice.nio.gov.pl


Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz Ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych oraz odpowiedzialności karnej za naruszenie w/w przepisów.

  • Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15;
  • Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, tel.: 32 278 9185;
  • Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1a RODO;
  • Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie dobrowolne jednak brak podania danych dyskwalifikuje z prowadzonego postępowania rekrutacyjnego;
  • Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa;
  • Dokumentacja będzie przechowywana przez okres prowadzonej rekrutacji nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy;
  • Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych oraz ich poprawiania;
  • Jeśli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz cofnięcia zgody;
  • W przypadku naruszenia ochrony danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Lekarz specjalista

Lekarz specjalista

Lekarz specjalista Nr ref. LEK/6/2025

onkologii klinicznej,
radioterapii onkologicznej,
chirurgii onkologicznej,
ginekologii onkologicznej,
endokrynologii,
medycyny nuklearnej,
radiologii i diagnostyki obrazowej,
anestezjologii i intensywnej terapii,
genetyki klinicznej,
innej specjalności z certyfikatem Polskiego Towarzystwa Ultrasonograficznego.

Rodzaj umowy

Umowa o pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy/ umowa cywilnoprawna (kontrakt).

Wymagania

  • tytuł specjalisty w określonej dziedzinie medycyny,
  • aktualne prawo wykonywania zawodu.

Oferujemy

  • stabilne i elastyczne możliwości zatrudnienia w jednym z największych ośrodków onkologicznych o renomowanej pozycji w kraju i na świecie,
  • pracę w interdyscyplinarnym zespole, pełnym zaangażowania i dużego doświadczenia,
  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego/naukowego.

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny,
  • aktualne CV.

Miejsce składania dokumentów

Dokumenty prosimy przesyłać na adres e-mail: kadry@gliwice.nio.gov.pl lub na adres Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15; 44-102 Gliwice z dopiskiem „KADRY” lub złożyć w Kancelarii Narodowego Instytutu Onkologii.


Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach informuje o wdrożeniu Regulaminu Zgłaszania Naruszeń Przepisów Prawa i Uregulowań Wewnętrznych, z którego treścią każdorazowo osoba zainteresowana może zapoznać się w siedzibie pracodawcy lub na stronie internetowej NIO-PIB www.gliwice.nio.gov.pl w zakładce „O instytucie” -> „Bezpieczeństwo i finanse” -> „Sygnaliści” -> (bezpośredni link: https://gliwice.nio.gov.pl/o-instytucie/bezpieczenstwo-i-finanse/sygnalisci/).

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz Ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15;
  • Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, tel.: 32 278 9185;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1a RODO;
  • Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie dobrowolne jednak brak podania danych dyskwalifikuje z prowadzonego postępowania rekrutacyjnego;
  • Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa;
  • Dokumentacja będzie przechowywana przez okres prowadzonej rekrutacji nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy;
  • Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich poprawiania;
  • Jeśli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz cofnięcia zgody;
  • W przypadku naruszenia ochrony danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Pracownik działu finansowo-księgowego

Pracownik działu finansowo-księgowego

Pracownika działu finansowo – księgowego Nr ref. ADM/3/2025

Rodzaj umowy

Umowa o pracę na okres próbny.

Wymiar etatu

Pełny etat.

Wymagania

  • wykształcenie – wyższe (preferowane: ekonomiczne, finanse, rachunkowość),
  • minimum 5 lat pracy w dziale księgowości,
  • mile widziane doświadczenie w pracy w podmiotach leczniczych,
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustaw podatkowych oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.10.2020 w sprawie zaleceń dotyczące standardu rachunku kosztów u świadczeniobiorców,
  • zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, dobra organizacja pracy,
  • otwartość na zmiany,
  • dobra znajomość obsługi komputera (m.in. Word, Excel, Outlook).

Do zadań na w/w stanowisku należeć będzie między innymi

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,
  • dekretacja w systemie FKK dokumentów wg. rejestrów, zgodnie z przepisami prawa podatkowego a także Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.10.2020 w sprawie zaleceń dotyczących standardu rachunku kosztów u świadczeniobiorców,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz związane z tym sporządzanie planów amortyzacji, naliczanie umorzeń, sporządzanie sprawozdań dotyczących środków trwałych,
  • rozliczanie kosztów prowadzonych projektów w tym projektów unijnych,
  • rozliczanie kosztów wyjazdów krajowych i zagranicznych,
  • współpraca z urzędami oraz instytucjami zewnętrznymi.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w jednym z największych ośrodków onkologicznych o renomowanej pozycji w kraju i na świecie,
  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego.

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny,
  • aktualne CV.

Miejsce składania dokumentów

Dokumenty prosimy przesyłać na adres e-mail: kadry@gliwice.nio.gov.pl lub na adres Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15; 44-102 Gliwice z dopiskiem „KADRY” lub złożyć w Kancelarii Narodowego Instytutu Onkologii.
Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach informuje o wdrożeniu Regulaminu Zgłaszania Naruszeń Przepisów Prawa i Uregulowań Wewnętrznych, z którego treścią każdorazowo osoba zainteresowana może zapoznać się w siedzibie pracodawcy lub na stronie internetowej NIO-PIB www.gliwice.nio.gov.pl w zakładce „O instytucie” -> „Bezpieczeństwo i finanse” -> „Sygnaliści” -> (bezpośredni link: https://gliwice.nio.gov.pl/o-instytucie/bezpieczenstwo-i-finanse/sygnalisci/).

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz Ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15;
  • Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, tel.: 32 278 9185;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1a RODO;
  • Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie dobrowolne jednak brak podania danych dyskwalifikuje z prowadzonego postępowania rekrutacyjnego;
  • Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa;
  • Dokumentacja będzie przechowywana przez okres prowadzonej rekrutacji nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy;
  • Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich poprawiania;
  • Jeśli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz cofnięcia zgody;
  • W przypadku naruszenia ochrony danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Specjalista ds. płac

Specjalista ds. płac

Specjalisty ds. płac Nr ref. ADM/2/2025

Rodzaj umowy

Umowa o pracę na okres próbny.

Wymiar etatu

Pełny etat.

Wymagania

  • wykształcenie – wyższe na kierunku ekonomicznym,
  • minimum 3 lata pracy w dziale płac,
  • praktyczna wiedza na temat zagadnień płacowo-kadrowych,
  • znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, naliczania wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych, zasad opodatkowania oraz księgowania,
  • mile widziane doświadczenie w pracy w podmiotach leczniczych,
  • mile widziana znajomość programu Info-Medica,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • skrupulatność, dokładność, systematyczność, odpowiedzialność,
  • umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, dobra organizacja pracy,
  • otwartość na zmiany,
  • dobra znajomość obsługi komputera (m.in. Word, Excel, Outlook).

Do zadań na w/w stanowisku należeć będzie między innymi

  • naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, umów cywilnoprawnych,
  • sporządzanie listy płac,
  • ustalanie uprawnień do wynagrodzenia chorobowego, zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, wynagrodzenia za czas urlopu oraz naliczania zasiłków i administrowanie dokumentacją w tym zakresie,
  • naliczanie potrąceń z wynagrodzeń, w tym zajęć komorniczych, sądowych, itp.,
  • sporządzanie sprawozdań oraz deklaracji do instytucji zewnętrznych (m.in. ZUS, US, GUS, MZ),
  • sporządzanie rocznych informacji PIT- 11,
  • rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • sporządzanie raportów, zestawień płacowych, analiz na potrzeby wewnętrzne,
  • sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS oraz deklaracji korygujących w programie Płatnik,
  • prowadzenie rozliczeń finansowych w zakresie projektów pochodzących ze źródeł zewnętrznych,  prowadzenie miesięcznych oraz rocznych rozliczeń wynagrodzeń lekarzy rezydentów w systemie SIR w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w jednym z największych ośrodków onkologicznych o renomowanej pozycji w kraju i na świecie,
  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego.

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny,
  • aktualne CV.

Miejsce składania dokumentów

Dokumenty prosimy przesyłać na adres e-mail: kadry@gliwice.nio.gov.pl lub na adres Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15; 44-102 Gliwice z dopiskiem „KADRY” lub złożyć w Kancelarii Narodowego Instytutu Onkologii.
Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach informuje o wdrożeniu Regulaminu Zgłaszania Naruszeń Przepisów Prawa i Uregulowań Wewnętrznych, z którego treścią każdorazowo osoba zainteresowana może zapoznać się w siedzibie pracodawcy lub na stronie internetowej NIO-PIB www.gliwice.nio.gov.pl w zakładce „O instytucie” -> „Bezpieczeństwo i finanse” -> „Sygnaliści” -> (bezpośredni link: https://gliwice.nio.gov.pl/o-instytucie/bezpieczenstwo-i-finanse/sygnalisci/).

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz Ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15;
  • Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, tel.: 32 278 9185;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1a RODO;
  • Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie dobrowolne jednak brak podania danych dyskwalifikuje z prowadzonego postępowania rekrutacyjnego;
  • Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa;
  • Dokumentacja będzie przechowywana przez okres prowadzonej rekrutacji nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy;
  • Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich poprawiania;
  • Jeśli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz cofnięcia zgody;
  • W przypadku naruszenia ochrony danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Pielęgniarka

Pielęgniarka

Pielęgniarka/Pielęgniarz Nr ref. PIE/1/2025

Rodzaj umowy

Umowa o pracę na okres próbny.

Wymiar etatu

Pełny etat.

Wymagania

  • wykształcenie pielęgniarskie,
  • aktualne prawo wykonywania zawodu,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dyspozycyjność.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w jednym z największych ośrodków onkologicznych o renomowanej pozycji w kraju i na świecie,
  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego.

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny,
  • aktualne CV.

Miejsce składania dokumentów

Dokumenty prosimy przesyłać na adres e-mail: kadry@gliwice.nio.gov.pl lub na adres Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15; 44-102 Gliwice z dopiskiem „KADRY” lub złożyć w Kancelarii Narodowego Instytutu Onkologii.
Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach informuje o wdrożeniu Regulaminu Zgłaszania Naruszeń Przepisów Prawa i Uregulowań Wewnętrznych, z którego treścią każdorazowo osoba zainteresowana może zapoznać się w siedzibie pracodawcy lub na stronie internetowej NIO-PIB www.gliwice.nio.gov.pl w zakładce „O instytucie” -> „Bezpieczeństwo i finanse” -> „Sygnaliści” -> (bezpośredni link: https://gliwice.nio.gov.pl/o-instytucie/bezpieczenstwo-i-finanse/sygnalisci/).

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz Ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15;
  • Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, tel.: 32 278 9185;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1a RODO;
  • Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie dobrowolne jednak brak podania danych dyskwalifikuje z prowadzonego postępowania rekrutacyjnego;
  • Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa;
  • Dokumentacja będzie przechowywana przez okres prowadzonej rekrutacji nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy;
  • Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich poprawiania;
  • Jeśli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz cofnięcia zgody;
  • W przypadku naruszenia ochrony danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.