Referent ds. zamówień publicznych
Referent ds. zamówień publicznych nr ref. ADM/9/2025
Rodzaj umowy
umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu
pełny etat
Wymagania
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- minimum 3 lata doświadczenia w zakresie zamówień publicznych,
- znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych oraz obowiązującej ustawy,
- umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych,
- dobra znajomość obsługi komputera (m.in. Word, Excel, Outlook),
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- skrupulatność, systematyczność, odpowiedzialność, komunikatywność,
- umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy,
- kultura osobista i słowa.
Do zadań na w/w stanowisku należeć będzie między innymi
- udzielanie zamówień dla potrzeb Instytutu, sprzętu i materiałów zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych,
- kompletowanie i weryfikowanie materiałów źródłowych przekazanych przez komórki organizacyjne Instytutu, koniecznych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- współudział w prowadzeniu przetargów, w tym m.in. pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej,
- prowadzanie zgodności realizowanych dostaw z warunkami ustalonymi w udzielanych zamówieniach,
- prowadzenie wymaganej przepisami dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz okresowe archiwizowanie zgromadzonych materiałów,
- właściwe rozplanowywanie i organizowanie pracy własnej a także sumienne i terminowe wykonywanie poleceń służbowych przełożonych,
- stałe pogłębianie znajomości obowiązujących przepisów dotyczących przede wszystkim udzielania zamówień publicznych,
- wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w jednym z największych ośrodków onkologicznych
o renomowanej pozycji w kraju i na świecie, - możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny,
- aktualne CV,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- kserokopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
Miejsce składania dokumentów
Dokumenty prosimy przesyłać na adres e-mail: kadry@gliwice.nio.gov.pl lub na adres Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15; 44-102 Gliwice z dopiskiem „KADRY” lub złożyć w Kancelarii Narodowego Instytutu Onkologii.
Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach informuje o wdrożeniu Regulaminu Zgłaszania Naruszeń Przepisów Prawa i Uregulowań Wewnętrznych, z którego treścią każdorazowo osoba zainteresowana może zapoznać się w siedzibie pracodawcy lub na stronie internetowej NIO-PIB www.gliwice.nio.gov.pl w zakładce „O instytucie” -> „Bezpieczeństwo i finanse” -> „Sygnaliści” -> (bezpośredni link: https://gliwice.nio.gov.pl/o-instytucie/bezpieczenstwo-i-finanse/sygnalisci/).
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz Ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15;
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, tel.: 32 278 9185;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie
z art. 6 ust. 1a RODO; - Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe,
a w pozostałym zakresie dobrowolne jednak brak podania danych dyskwalifikuje z prowadzonego postępowania rekrutacyjnego; - Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa;
- Dokumentacja będzie przechowywana przez okres prowadzonej rekrutacji nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy;
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich poprawiania;
- Jeśli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz cofnięcia zgody;
W przypadku naruszenia ochrony danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Pielęgniarka w Centrum Wsparcia Badań Klinicznych – termin składania aplikacji do 25.09.2025r.
Konkurs na stanowisko typu post-doc – termin składania aplikacji do 1.11.2025r.
Inżynier danych w Dziale Analiz Bioinformatyczno-Biostatystycznych/ Centrum Medycyny Cyfrowej – termin składania aplikacji do 15.08.2025 r.
Stypendysta/Student/Doktorant pracy w projekcie finansowanym przez Narodowe Centrum Nauki – termin składania aplikacji do 15.08.2025 r.
Konkurs na stanowisko typu post-doc – termin składania aplikacji do 15.07.2025
Kardiolog w projekcie ADEVASCO – termin składania aplikacji do 18.06.2025 r.
- Rekrutacja WIB_Kardiolog_wak.16 PDF 812 KB
- EN_Rekrutacja WIB_Cardiologist_wak.16 PDF 796 KB
- Informacja o wyniku PDF 37 KB
Koordynator medyczny w projekcie ADEVASCO – termin składania aplikacji do 28.05.2025 r.
Koordynator medyczny w projekcie ADEVASCO
Ogłoszenie
- Rekrutacja WIB – Koordynator medyczny – wakat 19 PDF 805 KB
- Rekrutacja WIB – Koordynator medyczny – wakat 19 (EN) PDF 785 KB
- Rekrutacja WIB – Koordynator medyczny – wakat 20 PDF 805 KB
- Rekrutacja WIB – Koordynator medyczny – wakat 20 (EN) PDF 785 KB
Wyniki
CWBK w Gliwicach zatrudni personel odpowiedzialny za zarządzanie projektami
CWBK w Gliwicach zatrudni personel odpowiedzialny za zarządzanie projektami
Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w NIO-PIB oddziale w Gliwicach zatrudni personel dedykowany do zarządzania projektami, który będzie odpowiedzialny za przygotowanie we współpracy z badaczami w ośrodku wniosków o dofinansowanie i pozyskiwanie nowych badań dla CWBK oraz prowadzenie dokumentacji projektowej i jego rozliczanie.
Wymagania
Poszukujemy koordynatora lub specjalisty ds. projektów, który spełni poniższe wymagania:
- Wykształcenie wyższe;
- Roczne doświadczenie w pracy w dziale projektów B+R lub udział w przygotowaniu 5 wniosków o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków krajowych lub europejskich w obszarze B+R;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym.
Mile widziane doświadczenie w obszarze badań klinicznych.
Rodzaj umowy
Zatrudnienie na umowę o pracę (1 etat)
Miejsce składania dokumentów
Zapraszamy do składania dokumentów – CV oraz dokumenty poświadczające kwalifikacje, prosimy o wysyłanie na adres mailowy: CWBK@gliwice.nio.gov.pl
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz Ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych oraz odpowiedzialności karnej za naruszenie w/w przepisów.
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15;
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, tel.: 32 278 9185;
- Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1a RODO;
- Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie dobrowolne jednak brak podania danych dyskwalifikuje z prowadzonego postępowania rekrutacyjnego;
- Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa;
- Dokumentacja będzie przechowywana przez okres prowadzonej rekrutacji nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy;
- Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych oraz ich poprawiania;
- Jeśli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz cofnięcia zgody;
- W przypadku naruszenia ochrony danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Lekarz specjalista
Lekarz specjalista
Lekarz specjalista Nr ref. LEK/6/2025
onkologii klinicznej,
radioterapii onkologicznej,
chirurgii onkologicznej,
ginekologii onkologicznej,
endokrynologii,
medycyny nuklearnej,
radiologii i diagnostyki obrazowej,
anestezjologii i intensywnej terapii,
genetyki klinicznej,
innej specjalności z certyfikatem Polskiego Towarzystwa Ultrasonograficznego.
Rodzaj umowy
Umowa o pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy/ umowa cywilnoprawna (kontrakt).
Wymagania
- tytuł specjalisty w określonej dziedzinie medycyny,
- aktualne prawo wykonywania zawodu.
Oferujemy
- stabilne i elastyczne możliwości zatrudnienia w jednym z największych ośrodków onkologicznych o renomowanej pozycji w kraju i na świecie,
- pracę w interdyscyplinarnym zespole, pełnym zaangażowania i dużego doświadczenia,
- możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego/naukowego.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny,
- aktualne CV.
Miejsce składania dokumentów
Dokumenty prosimy przesyłać na adres e-mail: kadry@gliwice.nio.gov.pl lub na adres Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15; 44-102 Gliwice z dopiskiem „KADRY” lub złożyć w Kancelarii Narodowego Instytutu Onkologii.
Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach informuje o wdrożeniu Regulaminu Zgłaszania Naruszeń Przepisów Prawa i Uregulowań Wewnętrznych, z którego treścią każdorazowo osoba zainteresowana może zapoznać się w siedzibie pracodawcy lub na stronie internetowej NIO-PIB www.gliwice.nio.gov.pl w zakładce „O instytucie” -> „Bezpieczeństwo i finanse” -> „Sygnaliści” -> (bezpośredni link: https://gliwice.nio.gov.pl/o-instytucie/bezpieczenstwo-i-finanse/sygnalisci/).
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz Ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15;
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, tel.: 32 278 9185;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1a RODO;
- Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie dobrowolne jednak brak podania danych dyskwalifikuje z prowadzonego postępowania rekrutacyjnego;
- Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa;
- Dokumentacja będzie przechowywana przez okres prowadzonej rekrutacji nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy;
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich poprawiania;
- Jeśli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz cofnięcia zgody;
- W przypadku naruszenia ochrony danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Pracownik działu finansowo-księgowego
Pracownik działu finansowo-księgowego
Pracownika działu finansowo – księgowego Nr ref. ADM/3/2025
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny.
Wymiar etatu
Pełny etat.
Wymagania
- wykształcenie – wyższe (preferowane: ekonomiczne, finanse, rachunkowość),
- minimum 5 lat pracy w dziale księgowości,
- mile widziane doświadczenie w pracy w podmiotach leczniczych,
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustaw podatkowych oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.10.2020 w sprawie zaleceń dotyczące standardu rachunku kosztów u świadczeniobiorców,
- zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, dobra organizacja pracy,
- otwartość na zmiany,
- dobra znajomość obsługi komputera (m.in. Word, Excel, Outlook).
Do zadań na w/w stanowisku należeć będzie między innymi
- prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,
- dekretacja w systemie FKK dokumentów wg. rejestrów, zgodnie z przepisami prawa podatkowego a także Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.10.2020 w sprawie zaleceń dotyczących standardu rachunku kosztów u świadczeniobiorców,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz związane z tym sporządzanie planów amortyzacji, naliczanie umorzeń, sporządzanie sprawozdań dotyczących środków trwałych,
- rozliczanie kosztów prowadzonych projektów w tym projektów unijnych,
- rozliczanie kosztów wyjazdów krajowych i zagranicznych,
- współpraca z urzędami oraz instytucjami zewnętrznymi.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w jednym z największych ośrodków onkologicznych o renomowanej pozycji w kraju i na świecie,
- możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny,
- aktualne CV.
Miejsce składania dokumentów
Dokumenty prosimy przesyłać na adres e-mail: kadry@gliwice.nio.gov.pl lub na adres Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15; 44-102 Gliwice z dopiskiem „KADRY” lub złożyć w Kancelarii Narodowego Instytutu Onkologii.
Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach informuje o wdrożeniu Regulaminu Zgłaszania Naruszeń Przepisów Prawa i Uregulowań Wewnętrznych, z którego treścią każdorazowo osoba zainteresowana może zapoznać się w siedzibie pracodawcy lub na stronie internetowej NIO-PIB www.gliwice.nio.gov.pl w zakładce „O instytucie” -> „Bezpieczeństwo i finanse” -> „Sygnaliści” -> (bezpośredni link: https://gliwice.nio.gov.pl/o-instytucie/bezpieczenstwo-i-finanse/sygnalisci/).
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz Ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15;
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, tel.: 32 278 9185;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1a RODO;
- Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie dobrowolne jednak brak podania danych dyskwalifikuje z prowadzonego postępowania rekrutacyjnego;
- Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa;
- Dokumentacja będzie przechowywana przez okres prowadzonej rekrutacji nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy;
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich poprawiania;
- Jeśli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz cofnięcia zgody;
- W przypadku naruszenia ochrony danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Specjalista ds. płac
Specjalista ds. płac
Specjalisty ds. płac Nr ref. ADM/2/2025
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny.
Wymiar etatu
Pełny etat.
Wymagania
- wykształcenie – wyższe na kierunku ekonomicznym,
- minimum 3 lata pracy w dziale płac,
- praktyczna wiedza na temat zagadnień płacowo-kadrowych,
- znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, naliczania wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych, zasad opodatkowania oraz księgowania,
- mile widziane doświadczenie w pracy w podmiotach leczniczych,
- mile widziana znajomość programu Info-Medica,
- umiejętność pracy w zespole,
- skrupulatność, dokładność, systematyczność, odpowiedzialność,
- umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, dobra organizacja pracy,
- otwartość na zmiany,
- dobra znajomość obsługi komputera (m.in. Word, Excel, Outlook).
Do zadań na w/w stanowisku należeć będzie między innymi
- naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, umów cywilnoprawnych,
- sporządzanie listy płac,
- ustalanie uprawnień do wynagrodzenia chorobowego, zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, wynagrodzenia za czas urlopu oraz naliczania zasiłków i administrowanie dokumentacją w tym zakresie,
- naliczanie potrąceń z wynagrodzeń, w tym zajęć komorniczych, sądowych, itp.,
- sporządzanie sprawozdań oraz deklaracji do instytucji zewnętrznych (m.in. ZUS, US, GUS, MZ),
- sporządzanie rocznych informacji PIT- 11,
- rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych,
- sporządzanie raportów, zestawień płacowych, analiz na potrzeby wewnętrzne,
- sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS oraz deklaracji korygujących w programie Płatnik,
- prowadzenie rozliczeń finansowych w zakresie projektów pochodzących ze źródeł zewnętrznych, prowadzenie miesięcznych oraz rocznych rozliczeń wynagrodzeń lekarzy rezydentów w systemie SIR w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w jednym z największych ośrodków onkologicznych o renomowanej pozycji w kraju i na świecie,
- możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny,
- aktualne CV.
Miejsce składania dokumentów
Dokumenty prosimy przesyłać na adres e-mail: kadry@gliwice.nio.gov.pl lub na adres Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15; 44-102 Gliwice z dopiskiem „KADRY” lub złożyć w Kancelarii Narodowego Instytutu Onkologii.
Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach informuje o wdrożeniu Regulaminu Zgłaszania Naruszeń Przepisów Prawa i Uregulowań Wewnętrznych, z którego treścią każdorazowo osoba zainteresowana może zapoznać się w siedzibie pracodawcy lub na stronie internetowej NIO-PIB www.gliwice.nio.gov.pl w zakładce „O instytucie” -> „Bezpieczeństwo i finanse” -> „Sygnaliści” -> (bezpośredni link: https://gliwice.nio.gov.pl/o-instytucie/bezpieczenstwo-i-finanse/sygnalisci/).
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz Ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15;
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, tel.: 32 278 9185;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1a RODO;
- Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie dobrowolne jednak brak podania danych dyskwalifikuje z prowadzonego postępowania rekrutacyjnego;
- Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa;
- Dokumentacja będzie przechowywana przez okres prowadzonej rekrutacji nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy;
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich poprawiania;
- Jeśli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz cofnięcia zgody;
- W przypadku naruszenia ochrony danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Pielęgniarka
Pielęgniarka
Pielęgniarka/Pielęgniarz Nr ref. PIE/1/2025
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny.
Wymiar etatu
Pełny etat.
Wymagania
- wykształcenie pielęgniarskie,
- aktualne prawo wykonywania zawodu,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w jednym z największych ośrodków onkologicznych o renomowanej pozycji w kraju i na świecie,
- możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny,
- aktualne CV.
Miejsce składania dokumentów
Dokumenty prosimy przesyłać na adres e-mail: kadry@gliwice.nio.gov.pl lub na adres Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15; 44-102 Gliwice z dopiskiem „KADRY” lub złożyć w Kancelarii Narodowego Instytutu Onkologii.
Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach informuje o wdrożeniu Regulaminu Zgłaszania Naruszeń Przepisów Prawa i Uregulowań Wewnętrznych, z którego treścią każdorazowo osoba zainteresowana może zapoznać się w siedzibie pracodawcy lub na stronie internetowej NIO-PIB www.gliwice.nio.gov.pl w zakładce „O instytucie” -> „Bezpieczeństwo i finanse” -> „Sygnaliści” -> (bezpośredni link: https://gliwice.nio.gov.pl/o-instytucie/bezpieczenstwo-i-finanse/sygnalisci/).
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz Ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15;
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, tel.: 32 278 9185;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1a RODO;
- Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie dobrowolne jednak brak podania danych dyskwalifikuje z prowadzonego postępowania rekrutacyjnego;
- Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa;
- Dokumentacja będzie przechowywana przez okres prowadzonej rekrutacji nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy;
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich poprawiania;
- Jeśli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz cofnięcia zgody;
- W przypadku naruszenia ochrony danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.