- Informacja o rejestracji dla pacjentów
- Telefoniczna rejestracja pacjenta odbywa się poprzez Call Center pod numerem telefonu:
- 32 278 88 88
- rejestracja czynna jest codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 18:00
- W celu wyznaczenia terminu wizyty poprzez Call Center należy podać telefonicznie następujące dane:
- Imię i Nazwisko
- Numer Pesel
- Numer telefonu lub adres e – mail – do kontaktu w razie zmiany terminu wizyty
- Informacje ze skierowania, informacje z posiadanej dokumentacji medycznej (w szczególności wynik badania histopatologicznego).
- Ustalenie terminu wizyty może odbyć się na podstawie zgłoszenia telefonicznego:
- Osobistego
- Za pośrednictwem osób trzecich.
- Pracownicy Call Center nie są pracownikami upoważnionymi do udzielania informacji dotyczących diagnostyki i leczenia, wyników badań, sposobu dawkowania leków, postępowania w przypadku wystąpienia objawów chorobowych itp.
- Pracownicy Call Center mogą przerwać połączenie jeśli naruszana jest ich godność osobista.
- Telefoniczna rejestracja pacjenta odbywa się poprzez Call Center pod numerem telefonu:
- Informacje ogólne dotyczące rejestracji pacjenta:
- Pracownicy Call Center oraz Rejestracji mogą wyznaczać ewentualne wcześniejsze terminy wizyt kontrolnych (zaplanowanych wcześniej przez lekarza podczas wizyty) tylko w ramach wolnych miejsc w terminarzach.
- W razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili ustalania terminu wizyty, a które uniemożliwiają przyjęcie zgodnie z zaplanowanym terminem, pracownicy Call Center lub Rejestracji informują pacjenta (w każdy dostępny sposób) o zmianie terminu wizyty z podaniem przyczyny tej zmiany.
- Pacjenci, którzy nie mogą stawić się w wyznaczonym terminie w poradni lub rezygnują z porady, zobowiązani są niezwłocznie powiadomić o tym fakcie pracownika Call Center lub Rejestracji.
- Obowiązuje następująca kolejność przyjęć:
- Pacjenci mający wyznaczony termin i godzinę wizyty do poradni, w której obowiązują terminy – przyjmowani są według kolejności – decyduje wyznaczona data i godzina wizyty.
- Przyjęcie pacjenta zgodnie z wyznaczoną godziną wizyty uzależnione jest od uzyskania wyników wykonanych badań.
- Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych pacjentów
- Administratorem danych osobowych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
- Dane kontaktowe Inspektora danych osobowych: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, 44 – 102 Gliwice ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, tel.: (32) 278 9185
- Podstawę przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 pkt. a (zgoda osoby, której dane są przetwarzane) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) w celu usprawnienia świadczenia usług medycznych.
- Okres, przechowywania nagrań wynosi 2 lata.
- Podającemu przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji usługi Call Center. Zgoda może być cofnięta w każdym momencie.
- W przypadku naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych przysługuje prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.