Zasady rejestracji
System kolejkowy
W Rejestracji Głównej funkcjonuje elektroniczny system kolejkowy pacjentów. W celu zarejestrowania się należy pobrać bilet z kiosku, wybierając jedną z opcji wyświetlanych na ekranie systemu biletowego:
A | INFORMACJA Ustalanie / zmiana terminu wizyty kontrolnej / pierwszorazowej |
B | REJESTRACJA PACJENTÓW PIERWSZORAZOWYCH DO PRZYCHODNI PRZYKLINICZNEJ |
C | REJESTRACJA OSÓB UPRZYWILEJOWANYCH |
D | AMBULANS / PACJENCI NA WÓZKU INWALIDZKIM |
E | PACJENCI KLINIKI TRANSPLANTACJI SZPIKU I ONKOHEMATOLOGII / DAWCY SZPIKU |
F | PACJENCI GABINETU GPPO |
G | ZAKŁAD MEDYCYNY NUKLEARNEJ I ENDOKRYNOLOGII ONKOLOGICZNEJ – dzieci |
H | ZAKŁAD RADIOTERAPII – pacjenci pierwszorazowi |
I | PRACOWNIA OBSŁUGI PORTÓW NACZYNIOWYCH / PACJENCI PORADNI TRANSPLANTACYJNEJ |
Pacjent podchodzi do Rejestracji w momencie, gdy na wyświetlaczu pojawi się wzywany numer.
Uwaga!
Pacjenci w dniu zaplanowanej wizyty kontrolnej zgłaszają się bezpośrednio pod gabinet lekarski, bez konieczności potwierdzania wizyty w Rejestracji Głównej.
Pierwsza wizyta
Termin konsultacji w Przychodni Przyklinicznej można ustalić osobiście, telefonicznie, przez osoby trzecie lub poprzez e-Rejestrację.
Dokumenty niezbędne do rejestracji
- aktualne skierowanie do poradni specjalistycznej (kod dostępu do e-skierowania, jeżeli jest wymagane),
- dowód osobisty lub inny dokument z numerem PESEL, na podstawie którego odbywa się elektroniczna weryfikacja prawa do świadczeń zdrowotnych w systemie eWUŚ (pacjenci spoza terytorium RP – dokument tożsamości ze zdjęciem),
- dokumentacja medyczna z przebiegu dotychczasowego leczenia (wynik badania histopatologicznego, wyniki badań diagnostycznych (TK, MR, USG), karty informacyjne / wypisowe z leczenia szpitalnego, aktualne wyniki badań krwi),
- oryginał karty DiLO.
Pacjent na pierwszą wizytę zgłasza się do Rejestracji w celu przeprowadzenia formalności związanych z rejestracją. Po zarejestrowaniu oczekuje na wywiad (założenie historii choroby), a następnie zostaje skierowany na wizytę lekarską do odpowiedniego gabinetu Przychodni Przyklinicznej.
W dniu wyznaczonego terminu pierwszej konsultacji pacjent powinien dostarczyć oryginały dokumentacji medycznej z dotychczasowego leczenia / przebiegu choroby nowotworowej.
Wizyta kontrolna
Pacjenci mający wyznaczony termin i godzinę wizyty do poradni, w której obowiązują terminy, przyjmowani są według kolejności – decyduje wyznaczona data i godzina wizyty.
Można potwierdzić telefonicznie termin zaplanowanej wizyty w Call Center pod numerem telefonu (32) 278 88 88.
Badania laboratoryjne oraz badania RTG można wykonać dzień przed planowaną wizytą, co umożliwi przyjęcie na wizytę zgodnie z zaplanowaną godziną wizyty.
Ważne informacje
Poradnie, do których wymagane jest skierowanie:
- Poradnia Chirurgii Onkologicznej
- Poradnia Zwalczania Bólu i Medycyny Paliatywnej
- Poradnia Transplantacyjna
- Poradnia Genetyki Onkologicznej i Diagnostyki Molekularnej
- Poradnia Endokrynologiczna
Rezygnacja z terminu
Pacjenci wpisani na listy oczekujących w przypadku rezygnacji z oczekiwania na wizytę proszeni są o poinformowanie o tym fakcie pracowników Call Center – tel. (32) 278 88 88.
Prawo do korzystania ze świadczeń opieki zdrowotnej poza kolejnością
Prawo do korzystania ze świadczeń opieki zdrowotnej poza kolejnością przysługuje:
- kobietom w ciąży,
- Zasłużonym Honorowym Dawcom Krwi oraz Zasłużonym Dawcom Przeszczepu,
- osobom o znacznym stopniu niepełnosprawności,
- inwalidom wojennym i wojskowym, kombatantom, cywilnym niewidomym ofiarom działań wojennych,
- żołnierzom zastępczej służby wojskowej,
- działaczom opozycji antykomunistycznej oraz osobom represjonowanym z powodów politycznych,
- osobom deportowanym do pracy przymusowej,
- uprawnionym żołnierzom / pracownikom wojska oraz weteranom poszkodowanym, u których ustalony procentowy uszczerbek na zdrowiu wynosi co najmniej 30%,
- dawcom krwi, którzy oddali co najmniej 3 donacje krwi lub jej składników, w tym osocze po chorobie COVID-19,
- osobom, które legitymują się zaświadczeniem, o którym mowa w art. 67 Ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, przez okres wskazany w tym zaświadczeniu, nie dłużej niż 5 lat od dnia wydania zaświadczenia (dotyczy osób, którym przyznano świadczenie kompensacyjne z tytułu szkód wynikających ze zdarzeń medycznych).