Skip to navbar Skip to search Skip to main content Skip to footer

Koordynowana opieka nad pacjentem onkologicznym

Kontakt

Call Center

tel. (32) 278 88 88

Godziny pracy Call Center

od poniedziałku do piątku700-1800

Koordynator wiodący

mgr Dalia Wąsik

tel. (32) 278 99 99

Godziny pracy koordynatora

od poniedziałku do piątku700-1500

O nas

Opieka koordynowana

Rozwijamy i udoskonalamy opiekę koordynowaną w myśl założeń ustawy o Krajowej Sieci Onkologicznej, ale przede wszystkim w trosce o zdrowie naszych pacjentów.

Poniżej przedstawiamy zasady przydzielania koordynatora pacjenta onkologicznego w Narodowym Instytucie Onkologii w Gliwicach.

Rola koordynatora

Rolą koordynatora jest zapewnienie pacjentowi wsparcia informacyjnego, administracyjnego i organizacyjnego oraz właściwego przepływu informacji na wszystkich etapach ścieżki diagnostyczno-terapeutycznej.
Koordynator uczestniczy w następujących etapach ścieżki diagnostyczno-terapeutycznej:

  • diagnostyka,
  • przygotowanie do konsylium,
  • organizacja i przeprowadzenie konsylium wielodyscyplinarnego,
  • proces terapeutyczny – leczenie,
  • zakończenie leczenia i skierowanie pacjenta do nadzoru/kontroli po leczeniu ( z ang. follow up). 

Sposób przydzielania koordynatora
Decyzję o konieczności przydzielenia koordynatora podejmuje personel medyczny w gabinecie lekarskim. Koordynator zostanie przydzielony przez koordynatora wiodącego.

Tryb informowania pacjenta o przydzieleniu koordynatora

Pacjent zostanie poinformowany o przydzieleniu  koordynatora osobiście podczas wizyty przez personel medyczny, telefonicznie lub e-mailem wraz z podaniem danych kontaktowych koordynatora (imię, nazwisko, nr telefonu służbowego, adres poczty elektronicznej).

Możliwości kontaktu z koordynatorem

Bezpośredni kontakt telefoniczny z koordynatorem możliwy jest w dni robocze w godzinach od 7:00 do 14:35. Po godzinie 14:35 do godz. 18:00 można kontaktować się z Call Center – tel. (32) 278 88 88 lub przez aplikację Asystent Pacjenta dostępną na stronie internetowej www.nio.gliwice.gov.pl.
W sytuacji, gdy wymagana jest wcześniejsza wizyta onkologiczna, pacjent, osoba przez niego upoważniona lub członek rodziny zgłasza ten fakt  bezpośrednio koordynatorowi lub poprzez Call Center.