Kontakt
Call Center
tel. (32) 278 88 88
Godziny pracy Call Center
od poniedziałku do piątku | 700-1800 |
Koordynator wiodący
mgr Dalia Wąsik
tel. (32) 278 99 99
Godziny pracy koordynatora
od poniedziałku do piątku | 700-1500 |
O nas
Opieka koordynowana
Rozwijamy i udoskonalamy opiekę koordynowaną w myśl założeń ustawy o Krajowej Sieci Onkologicznej, ale przede wszystkim w trosce o zdrowie naszych pacjentów.
Poniżej przedstawiamy zasady przydzielania koordynatora pacjenta onkologicznego w Narodowym Instytucie Onkologii w Gliwicach.
Rola koordynatora
Rolą koordynatora jest zapewnienie pacjentowi wsparcia informacyjnego, administracyjnego i organizacyjnego oraz właściwego przepływu informacji na wszystkich etapach ścieżki diagnostyczno-terapeutycznej.
Koordynator uczestniczy w następujących etapach ścieżki diagnostyczno-terapeutycznej:
- diagnostyka,
- przygotowanie do konsylium,
- organizacja i przeprowadzenie konsylium wielodyscyplinarnego,
- proces terapeutyczny – leczenie,
- zakończenie leczenia i skierowanie pacjenta do nadzoru/kontroli po leczeniu ( z ang. follow up).
Sposób przydzielania koordynatora
Decyzję o konieczności przydzielenia koordynatora podejmuje personel medyczny w gabinecie lekarskim. Koordynator zostanie przydzielony przez koordynatora wiodącego.
Tryb informowania pacjenta o przydzieleniu koordynatora
Pacjent zostanie poinformowany o przydzieleniu koordynatora osobiście podczas wizyty przez personel medyczny, telefonicznie lub e-mailem wraz z podaniem danych kontaktowych koordynatora (imię, nazwisko, nr telefonu służbowego, adres poczty elektronicznej).
Możliwości kontaktu z koordynatorem
Bezpośredni kontakt telefoniczny z koordynatorem możliwy jest w dni robocze w godzinach od 7:00 do 14:35. Po godzinie 14:35 do godz. 18:00 można kontaktować się z Call Center – tel. (32) 278 88 88 lub przez aplikację Asystent Pacjenta dostępną na stronie internetowej www.nio.gliwice.gov.pl.
W sytuacji, gdy wymagana jest wcześniejsza wizyta onkologiczna, pacjent, osoba przez niego upoważniona lub członek rodziny zgłasza ten fakt bezpośrednio koordynatorowi lub poprzez Call Center.